ج dna!
my-love-jastin

سیلااام

بروبکس یه خبر وقعا بد !!!

جdna جاستین اومد ج مثبته!!!!

خیلیییییییییی ناراحتم

در مورد اینکه چه طور این اتفاق افتاد از ماریا پرسیدن و اون گفته من در یکی از کنسرت های جاس به پشت صحنه رفتم

و جاس از من درخواست کرد به افاق او بروم تا باهم تنها باشیم و رابطه ی ما از اونجا شروع شد!!!!!

جاس هم به ماریا گفت:واقعا برات متاسفم که برای مشهور شد دست به چنین کاری زدی!!!!

آخه جاس چرااا این کارو کردی؟؟؟؟!!!

دیگه مطمن شدم همه ی پسرا یه جورن بی شعور و آشغال و........

شاید موضوع وبمو عوض کنم اما هنوزم دوسش دارم نمی دونم چی کار کنم شما بگین؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت16:35---24 شهريور 1391
سلام نادیا وب منم درباره ی جاستینه درباره ی جاس و ماریا هم توش مطلب دارم و این دروغ بودن این موضوع خیلی وقته که ثابت شده موضوع وبتو عوض نکن به منم سر بزن بای

aram
ساعت16:43---22 شهريور 1391
نادی ازت خواهش میکنم عـــــــــوضشــــــ کــــــــن

آخه از چیه این پسره خوشت میاد


aram
ساعت16:41---22 شهريور 1391
نادی ازت خواهش میکنم عـــــــــوزشــــــ کــــــــن
آخه از چیه این پسره خوشت میاد


mohamad
ساعت16:04---22 شهريور 1391
سلام عزیزم
چرا عوض نکردی پس؟
بهم سربزن بای


ایمان
ساعت16:33---21 شهريور 1391
نه عوش نکن
هی نادیا خانوم من که پسر خوبی ام
حالا خوبه تو پارک بیشتر با تو عباسم
دیگه باید بدونی همه ی پسرا اینجوری نیستن بای


رضا
ساعت16:29---21 شهريور 1391
سلام
نه چرا عوضش کنی؟
حالاکه چیزی نشده!!!
پس عوض نکن به منم سر بزن


سپیده
ساعت15:53---21 شهريور 1391
سلام عزیزم
نه عوض نکن من عاشق وبتم
خدافظ


mohamad
ساعت15:52---21 شهريور 1391
آره،آره عوض کن من از دست این پسره راحت شم
عاشقتم


مهسا
ساعت15:51---21 شهريور 1391
نه عقشم چرا عوض کنی؟
خودت می دونی منم عاشق جاسم
پس عوض نکن بای


سارا
ساعت15:49---21 شهريور 1391
نه عزیزم
چرا موضوعو عوض کنی؟؟

دوست دارم باییی


aram
ساعت17:26---20 شهريور 1391
bikhiyalesh sho choon az avalam too tavahom boodi on oon sare donya to in vare donya

ایلار
ساعت16:54---20 شهريور 1391
من که میگم موضوعشو عوض کن عقشــم.
خدا رو شکر فهمیدی پسرا چجورین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:,ساعت 22:56 توسط nadia|



HollyWood-Template


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');